Kyselyn perusteella TiPSiläisten kotitaloudet muodostavat valtavan asiakaspotentiaalin palveluiden ja tuotteiden myyjille. Yleisimmät hankintakohteet vuonna 2019 ovat…
Kysyimme TiPSiläisten kotitalouksilta 22. joulukuuta – 5. tammikuuta heidän hankinta-aikeistaan vuoden 2019 aikana. Saimme vastauksia kaikkiaan 101 kappaletta. Se on upea osoitus yhteen hiileen puhaltamisesta yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi – aitoa urheiluhenkeä.
Lämmin kiitos kaikille kyselyymme vastanneille.
TiPS-yhteisön eli n. 1.200 pelaajamme kotitalouksien Top 3 hankintasuunnitelmiin alkaneena vuonna kuuluvat odotetusti urheiluvarusteet (kotitalouksista 78,2 % suunnittelee hankkivansa), kengät ja vaatteet (77,2 %) sekä parturi-, kampaamo- ja kauneudenhoitopalvelut (73,3 %). Lomamatkoja ja matkatoimistopalveluja aikoo ostaa reilusti yli puolet ja polkupyörän useampi kuin joka neljäs. Auto, rakennustarvikkeet, kalusteet sekä siivouspalvelut olivat listalla kaikki yhtä suosittuja, kunkin hankintaa suunnitellaan joka seitsemännessä perheessä.
Tulokset osoittavat, että TiPS-yhteisössämme on valtava ostopotentiaali valppaille tuotteiden ja palveluiden markkinoijille. Oma TiPS-myyntijoukkueemme puolestaan tarjoaa heille ainutlaatuiset markkinointipaketit myyntinsä edistämiseen.
Niiden kyselyyn vastaajien kesken, jotka jättivät yhteystietonsa kyselylomakkeella, lupasimme arpoa TiPS-aiheisia palkintoja. Arvonta on suoritettu ja voittajille ilmoitettu tarkemmin tekstiviestillä. Onnittelut voittajille ja kiitos vielä kaikille vastaajille!
Terveisin
TiPS Myynti- ja markkinointitiimi